Happy day!

Igår hade jag en mysdag med mamma. Kände att jag var skyldig henne de eftersom att jag nästan aldrig är hos henne längre. Vi gick på stan och hon fick agera smakråd eftersom jag återigen spenderade pengar som jag gör allt för ofta nu för tiden. :S Innan vi åkte hem köpte vi med oss sushi och lite exotiska frukter för att äta senare och då säger människan helt plötsligt att juste, har funderat på att åka och hälsa på morfar i Marocko på sportlovet så tänkte om du kanske ville följa med? eeeehh JA TACK! 

Senare hjälpte hon mig iaf att sy in mina acne jeans och sen såg vi lipstick jungle och benknäckarjänget, sjukt bra film!!
Jag tycker om min mamma, borde nog spendera lite mer tid här ute i skogen. Nu är hon dock på Ikea och inhandlar vårat kök som jag hoppas ska bli klart snart :) 

Nyinhandlat : '

Randig långärmad t-shirt;  
Stickad kofta; 
Blommig sjal;
Gråa gympa skor;
Begie sjal;


Snart ska jag hänga och slänga med Gurra och Emilie och ha en uunderbar kväll 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0