Duktig dag!

Idag måste jag säga att jag varit exteeeeemt duktig! Har rensat bort 3 sopsäckar med kläder från min garderob. (förstår inte hur den fortfarande kan vara så full :O) Sen har jag tvättat från kl 7 tills nu! Har även kopplat in min andra dator så nu har jag tillgång till alla mina saknade bilder. Försöker för tillfället hitta ut dom bästa som kan läggas upp på facean inom en, förhoppningsvis, snar framtid.

Fick precis sms av min ib coach på skolan som medelade att han fick barn idag så inga lektioner förrän fredag. Men ska verkligen försöka masa mig iväg till gymmet imorng om det är möjligt. Börjat bli så jävla trött på morgonen!

hittade ivf en bild från i sommras (?) när jag var blooond, vill tillbaka tror jag!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej. Passar bättre i brunt

2009-01-26 @ 21:37:10
Postat av: Amandahq

hej snygging, har inga pengar på mobben :(

hopaps vi kan "hänga" snart ;)

pussen

2009-02-01 @ 23:05:54
Postat av: emilie

BLOND!!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0