Torsdag!

Har äntligen fått tid på magnetröntgen nu så på måndag så får jag veta om det blir rullstol, kryckor eller förhoppningsvis ingenting. Så idag var jag på idrottmedicin och tog blodprover men eftersom att jag hatar allt med nålar så följde min underbara prins Robert med för att aggera stöd. Tack vännen!

Senare gled jag ner till centrum med Blå-faran-Jr för att möta upp Sandra för att senare trippa till henne, plasera oss på ett bra sätt i sängen och kolla på nästa sista avsnittet av skärgårddoktorn. Snyft! Käkade lite sen iväg på Telenor och jobba, gick piss ikväll men hade rätt trevligt ändå. Längtar tills min saftiga lön kommer nästa vecka!


Ville bara påminna er om att om två veckor så befinner jag mig här, inte för att jag är taggad eller vill göra er avundsjuka. Tänkte bara vara snäll och påminna. 




Dagens citat:


En man som gifter sig med en kvinna i tron att han ska kunna
utveckla henne bedrar sig på samma sätt som en kvinna som
gifter sig med en man i hopp om att kunna förbättra honom.


Nu ska jag lägga mig och kika lite på Grey´s, sååå bra.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0