Tisdag.

Hade dubbel träning i morse så började 8.20. Lyckades dock försova mig trots att jag ställt 5 klockor på ringning men vaknade inte av någon av dom, hur nu det är möjligt. Kom till skolan 8.50 kanske och körde lite allmänt i gymmet eftersom jag inte får köra ben på tisdagar. Sen kom Amanda......... "Emma nu ska du göra det här, det här och det här!" Jag lovar jag var trött!

Äcklig lunch idag var det också så inte fick jag i mig något att äta heller, fick snabba mig till jobbet kl 2 när jag slutat eftersom jag lovar Sebbe att komma och lyssna på vad den snygga Fredrik från TelenorSthlm hade att säga men självklart så hade han ju redan sagt allt när jag kom dit. Fick glatt sätta mig vid telefonen och ringa runt till massa sura gubbar och tanter.

Lyckan kom först kring 16.00 när IdaLinne ringde och sa att vi skulle gå och käka suchi för att sen gå och se Benjamin Buttons otroliga liv. För det första är ju suchi  bland det godaste, och sen en superfilm på det tillsammans med en supertjej är aldrig fel! Tack för ikväll gums!

Nu ska jag lägga mig och se lite på min nyinköpta Las Vegas samling, lite ovärt, jag vet, men alltid kul att ha!

xoxo

Och P.S, morbror Rob, du som verkar läsa min blogg ganska flitigt, klart jag vill komma till er efter marocko och visst ska jag lära dig segla, vi tar det efter något av våra morgondopp i sommar! /kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0