stress dag...

Började med att jag glömt handduk hemma idag när jag åkte och tränade så var tvungen att åka hem för att duscha innan skolan. Han precis till baka och äta sen springa till lektion.

Efter skolan skulle jag förbi Thomas och hämta min kartong till kameran jag glömt dagen innan. Snabbt ner på stan och försöka hitta en bikini vilket jag gjorde men den fanns bara i 40 så lite liten :( Hittade iag hörlurar till ipoden, ny neccerär och en body butter som jag också skulle inhandla.

Nu känns det dock lite lugnare, är hemma hos pappa nu, har hunnit packa det sista härifrån. Ändå som inte blev av var nya låtar till ipoden för min dator startar inte. Och pappsen har inget itunes så kan inte fixa härifrån!  :(

Måste ändå säga att jag jobbat snabbt, slutade trots allt skolan kl14.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0