sköna sköna onsdag!

Gjorde mitt biologi prov idag som var extremt enkelt, tror jag. Kommer nog ändå få massa fel. Sen har jag iaf varit ner på stan och förbrilt letat en bikini, som jag dock hittade men den kommer inte i rätt färg förrän om en månad! Får glatt nöja mig med min gamla i veckan.

Ikväll åker jag då till Sthlm och Kista till min moster för att imorgon kl 7 sätta mig på planet mot Marocko och Morfar. Ska bli väldigt skönt men lite värme, även fast det är grymt fint väder ute nu. Kommer ju dock som ni förstår inte ha så mycket tid att blogga så därför har min kära vän Emilie ställt upp på att skriva lite om vad jag gör. (förhoppningsvis)

Inhandlade ivarjefall ett grymt gulligt linne idag på lindex för 199:-



Ha det så bra i sverige då! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar dig gumman, hoppas du har det bra!

2009-02-28 @ 00:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0