skärgårdstema dag.

Precis varit på min skepparutbildning och lärt mig lite om vädret. Grymt kul och skönt att den snart är slut så man kan säga att man har den. Ända tråkiga är väl att då kommer man inte att ha samma anledning att träffa dom härliga människorna varje vecka.

Fick veta att jag borde söka läger till sommaren snart så sitter och klurar lite på vad jag ska skriva, seglar som första är väl det ändå jag kommit på än så länge. Saknar härliga Norrbyskär, vill ha sommar nu.

Som ni märker är det mycket vatten och öar som satt prägeln på min dag och för att då göra den fulländad så kommer Sandra snart hit så vi kan se sista säsongen på Skärgårdsdoktorn. Kommer sakna Sören Rapp efter det här.

"Japp, det är Rapp"


Kommentarer
Postat av: Rob E

kanske du kan lära mig segla så småningom

2009-02-03 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0