Myskväll i kaos

Är i Täfteå hos min mor ikväll. Tydligen två veckor sedan jag var här sist så mum&rooney såg lite ledsna ut när dom nämnde det. Förlåt ska bättra mig! Finns trots allt en liten anledning, det är kaos här. Vi gör om köket så allt porslin och torrvaror finns i vardagsrummet och kartonger ligger överallt. Ska nog stänga in mg på mitt rum för säkerhets skull.  Har i varje fall gjort så lite som möjligt ikväll, tittat lite på tv, läst nya Elle interiör och ätit choklad. Måste ju få trösta lite efter den där hemska hepatit A sprutan? 


Nu ska tjejen i varje fall lägga sig i någon skön ställning på golvet och ringa till sin bortsprugna gävla vän! Som förhoppningsvis inte kommer bränna ner köket den här gången?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0