Egen-ensam önskar att du anländer hem .


Min maskin-robot-vän talar från sin kunskap, säger att imponerande är synd,
Men också att berusningar kan känna mig .


En egen-ensam vandrar snabbast, och sover medvetet .


Så fint menar min sjömans-man, att du omfamnas av imperfektion,
Ändå ser han det mesta genom sin tobaksrök .


Ingeting-pastellen bara ser ut, undrar om den borde känna efter .


Akrobatiska drömmar du sliter på, utbrister en färg-disney-affisch,
och en karaktär verkar att fira sitt Femtioende strålkastar-år .


Den Tobaks-förklädde cowboyen utan revovler, tänker på om min vetenskap är okej,
Men bara för att sedan påstå hur viktigt det är med vapen-lycka .


Egen-ensam saknar ingen själv-egenhet, drömmarna akroberar fram en pastell-vän,
Berusningar får sällskapa, tavlor får förnöja...tills att allt Imponerar igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0