Den som gifter sig av kärlek har lustiga nätter och tunga dagar?

Hoppade träningen i morse för råkade somna framför tv. Ställde som vanligt veckaren på 6.30 bara för att se Vakna med the voice, men sen kl 8.45 när jag var tvungen att kliva upp så hade jag ju så klart somnat. :S Hann ju iaf i tid till Engelskan sen så rätt lugnt. Hade föreläsning i aulan idag igen om det där jävla europa valet, vet fortfarande inte vad det är man ska rösta på? trååååååk

Nu har jag köpt slingor till mitt hår iaf så ska väl göra det någon dag framöver, men inte ikväll för då ska jag på sjukhuset och äntligen få göra min magnetröntgen! happy Emma!  Eller kanske hinner efter..

tjaos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0