Den riktiga måttstocken på en persons värde är hur mycket han skulle vara värd om han förlorade alla sina pengar.

Idag lyckades jag ju förståss försova mig! Jag, som många andra låg uppe och såg oscarsgalan igår. Men vid två var jag död så ställde klockan på 05.30, öyckades stänga av den, ställde nästa på 06.30 som jag vaknade av och fick höra vinnarna av dom "stora" prisen på Vakna med the voice. Somnade då om utan att ha ställt en ny klocka så klocken 10 vaknade jag med förskräckelse och upptäckte att jag missat träningen. Han tilll mina lektioner som jag fick pina igenom för det var så tråkigt. Sen iväg på Fotohörnan och köpa mig en ny kamera, denna ska inte gå sönder!

Sedan åkte jag och min älskade vän Emilie till Ts lägenhet och pratade liten sedan vidare på Pipes och snacka skit, mycket trevligt kväll och den kommer till 100% göras om! älskar dig gums!

    


Min nya kamera som jag kommer ha många goda stunder med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0