Att leva är inte nog; solsken, frihet och en liten blomma måste man ha.

Idag har då duktiga Emma varit och jobbat. Var spex med Telenor och Bredbandsbolaget så massa tävlingar och sen fick man öl/cider om man sålde. Dock inte jag eftersom jag inte är fyllda 18! Men mycket trevligt i varje fall men jag och Emilie blev less ganska snabbt och drog hem till mig. Såg lite melodifestival och sen bestämde vi oss för att göra en tidig kväll.

Påväg till jobbet möter jag då en dam (på andra sidan vägen). Och samtidigt flyger det en tidning på vägen mot hennes håll. Ca 5 meter i från men så början den ta fart och komma närmare. Tanten, eller kvinnan, (50 års åldern) blir då vettskrämd. Hon ryggar tillbaka och släpper allt hon håller i händerna på marken. Den oskyldiga tidningen var då ca 3 meter ifrån. När hon kommit på att den nog inte kommer skada henne, tittar hon sig lite generat om, plockar upp sina saker och går snabbt vidare. Frågan är ju hur en stackars metrotidning skulle kunnat skada henne det minsra om den "hunnit ikapp" henne?


Kommentarer
Postat av: emilie

mmma så snygga vi är. Tack för idag gumman, uppdaterar imorgon..är för trött nu. PUSS

2009-02-21 @ 22:58:02
URL: http://cherier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0