Alla hjärtans dag.

Så idag är då dagen när alla de kära vänner ska umgås med deras små älskade. Själv hade jag tänkt att strejka och leva dagen som vilken annan i mitt underbara singel-liv. Snart tittar Sandra förbi så ska vi se det absolut sista avsnittet av Skärgårdsdoktorn. :( Kommer sakna tiden med underbara Sören Rapp!

Dock tror jag det är något som inte stämmer med min hjärna, igår såg jag klart säsong 4 av Grey´s och då fick jag den ändå i tisdags. Så fort får det inte riktigt gå, sen har jag snart sett hela säsong 1 av Las Vegas också och alla 6 säsonger av Sex-and-the-city. Måste börja leva i den riktiga världen snart och inte stänga in mig i den underbara serievärlden. Men det är svårt, är beroende på hög nivå! Vad ska jag göra för att komma ur det? Finns inte direkt plåster som det gör för att ta bort nikotinbesvär!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0