01.43

Har nästan nyss kommit hem från Jesper. (jag vet var ni kanske tror, alla hjärtans dag, meeen vi är bara kompisar!) Gick i varjefall därifrån, Sandbacka- Östermalm. Förstår dock inte varför det var så svårt att ta sig upp ur soffan, är ju faktiskt nästan det underbaraste att gå hem själv när det är alldeles mörkt ute. Man får stanna upp och bara tänka. Tankarna tog ifs slut någon gång när jag kom till Gammlia, och jag vet inte hur det är med er men jag brukar köra någon slags konstig lek med mig själv för att göra tiden att gå fortare.

Man skall helt enkelt blunda, gå och sedan se hur långt man tar sig utan att titta/gå av vägen. Gick ganska bra för mig måste jag säga, klarade ca 100 steg men var då på en raksträcka! Fast det är svårare än det låter, när jag kom hem hade jag fulla skorna med snö pga mina villospår. Som ni märker är jag en ganska lättroad person men vtf, lite "kul" måste man väl få ha?
Som ni märker är det en väldigt enkel lek men bör väl tilläggas att den helst skall användas när det är så lite folk som möjligt ute och gärna snö så det bildats snövallar längst vägarna. CYKELVÄGARNA!

Fick höra det som jag tror är det finaste någon sagt till mig ikväll btwbwtbwttw.. inte för att jag tror det var så speciellt seriöst menat men fick iaf höra att jag var som en snöflinga, one of a kind, finns ingen som är som jag!
...Fast nu när jag tänker lite närmare på det så är ju frågan om det är på ett bra eller dåligt sätt ändå?

Sängen nu iaf, Telenor imrong :(

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0