Varning i trafiken.

Nyss varit och övningskört med pappa. Lite bråk blev det väl som vanligt men (lovade att inte uttala mig för mycket om det) allt gick bra. Han vart lite less på att jag aldrig fattade vart han menade så han slängde ur sig att jag skulle köra hem själv! Då var vi ändå på Röbäck, så fyra rondeller och en massa andra hemskheter jag aldrig varit med om var jag hemma. Och gjorde kanske världens snyggaste parkering. Börjar bli rätt ok efter 4 gånger i bilden ändå?!?!

Ikväll blir det älsklings-bästa-vännen-robban och lösa lite uppgifter i våran bok. Länge sedan sist så får se hur ringrostiga vi är. Kan ju alltid köra på att "följa efter någon på stan" om vi inte grejer något.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0