världens längsta inlägg om ingenting.

Hej hej hallå dagboken.. 

idag har jag ätit korv... 

nä ärligt, vet att jag varit sääämst på att skriva även fast jag har haft all tid i världen nu när jag varit ledig men har verkligen inte känt peppen att sätta mig framför datorn och börja skriva. Inte nu heller egentligen, kännes bara skuld :C  Det värta med det hela är att jag ändå tänkt varje dag att jag ska skriva för har varit riktigt flitig med kameran. Ni skulle sett mina påskmuffins tex! 

Men som jag sa, inte så mycket pepp och om mindre än 12 timmar är jag i sthlm så då vet jag ju inte hur mycket tid det kommer finnas till det heller.... 

nu har jag skrivkramp, godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0