fredags morgon...

Sjukt less på att våran lägenhet inte har någon värme alls i sig! Typ fel på värmetermostaten så inatt haar jag sovit med långkalsonger och underställs tröja. Lyckades dock ändå vakna upp med halsont!

Ingen träning idag tydligen, tur att jag hade ont i halsen så jag inte skulle åkt dit i onödan :*O

Slutar vid lunsh idag vilket i varje fall känns grymt skönt! Kanske en fika sen med Emilie girl, vilket jag ifs inte tror kommer hända för hon är för lat för att pallra sig in till stan! (L)

xoxo

Kommentarer
Postat av: emilie

hahah klockan är tjugo i elva....

något positivt är iafa att jag taigt mig upp ur soffan. SKA FARA TYP NU!!!!!!!!!!!

2009-04-03 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0