Åh vilken underbar dag...

Sitter i Gretas mysiga rum och kollar ut över taken på söder, älskar den här staden! Skulle iväg och simma men kände att jag borde spara energin till shoppingen. Tar inte direkt bara en timme att göra stan här som de gör i Umeå.

I onsdags flög jag iaf ner till Sthlm, gick lite på stan sen åkte jag ut till Saltsjö-boo för att hälsa på Timpan. Inte dåligt hus och inte dåligt område!

Igår käkade jag lunch med min moster Maria, träffade mitt kusin barn och hans vän Asp som jag inte sett sen dom var uppe i Umeå 2007 eller när de var.

Vid 2 tiden kom äntligen Greta från skolan så jag fick någon bra hjälp med klädprovningen, hittade dock nästan inget igår :(

Nu ska jag snart ner på stan för att träffa Top Model Hanna... Haha älskar att säga dom där orden för det låter så fel ;)

seee yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0