Tompa Foppa

Jag har nog den bästaste pappa man kan ha tror jag! Igår när jag kom hem från jobbet var jag sjukt trött och less och skulle tippa på rätt hög feber. Så jag går och lägger mig på än gång, (inte riktigt sant med nästan) då kommer han först in med en alvedon till mig och lånar mig Rambo film som jag fått tidigare av Teknikens Värls sjukt snygge chefsredaktör. Visst elin ;) höhö

Hur som helst så kan jag verkligen inte somna så när pappa sett klart filmen och gått och lagt sig ropar jag på honom och säger att han ska komma sen sitter han och kliar mig på ryggen tlls jag somnar. Tog minst 20 min! Är inte det ett helt okej bevis på en kanon pappa?!

  - Men frågan är ju då vad man ska säga om mig, är det okej att utnyttja eller?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja far din får väl utnyttja dig tillba....nej förresten det där lät int bra =P

2008-09-17 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0