Seriösa bloggaren sänder en tanke till världen...

Nu börjar det nya livet
Du växte fast på den gren
som slutligen gick av
Nu har du inget att hålla dig i
Ingen gren att hålla fast i 
Nu är du nedanför trädet
Ligger där omtöcknad
Vad var det som hände
Du ramlade ner
Inget mer än det
Nu är du fri
Fri att gå dit du vill
Men bär benen då
Ja, de bär
Sandra sa idag att hon gillade min blogg, då började jag skratta. Den här sidan måste vara den med oseriösa och med ointressanta bloggen som någonsin skapats! 
Men vad är det egentligen som gör att en blogg är bra eller dålig? Personligen gillar jag inte dom här girlygirl bloggarna med dagens outfit, dagensköp och dagens tracka-ner-på-folk-som-inte-klär-sig-i-senastemodetet bloggarna. 
Jag gillar inte heller dom som berättar om sitt liv i minsta detalj, vilken maträtt de ätit, vad den och den sa och alla dessa klagande suckande problem som personerna måste uthärda varje dag. 
Så egentligen, min blogg innehåller ju inte så speciellt mycket av dessa men å andra sidan så innehåller den inget av de saker som man vill läsa om, det här är helt enkelt en fördrivatidenblogg med absolut ingen vettig mening... men jag fortsätter nog med att babbla på om inget ett tag till i min egna lilla värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0