Hej Hej Hallå Dagboken!

Sååå ännu en dag har gått.. orkade inte med skolan idag för var alldeles för trött. Jag var påväg men när jag gick förbi stan upptäckte jag att klockan redan var 11.50 och jag började 11.40 så tänkte att jag kunde ta ledigt.. (förlåt att jag ljög olivia..hihi) Jag gick iaf och klippte mig, köpte ett nytt fotoalbum och två nya linnen så känns ändå som en helt ok dag. Jobbade mellan 5 och 9 sen var jag precis förbi gurra och lämnade hennes tröja. Min lillebror johan följde mig för han skulle hem till sin mor. på vägen dit så försökte han iaf lära mi att cykla på ett hjul men det gick väl sååådär!

Fick precis en bild av Jesper från  en av seglingarna i sommar,
tydligen ingen wow bild enligt honom även fast jag är med på
den! hallå liksom??!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0