Dagens outfit..


en svea mössa,
ett par sockar
ett par tjocksockar
leggings
två mjukisar
linne
långärmad tröja
tjocktröja
två duntäcken

Hej jag har feber och är sjukt less! Efter hur jag mår idag har jag kommit fram till
att man inte bör spela match med ont i halsen och absolut inte kröka om
man ens har minsta lilla feber. (lite alc = stort utslag --- mkt alc = ENORMT UTSLAG)

Har iaf har sjukt mycket tid till att lyssna ikapp mig en del på mammas nya kille och berättade detta för Magnus och vad svarar han... jo..."jaha en ny kille, hur är han då?" ( förlåt magnus men det var sjukt kul)
Fick mig ett rejält skratt mellan hostningarna kan jag lova!

Nu väntar jag och att Robert ska komma med en sockerkaka till mig och Freddan ska komma förbi med morfinet? vaaart är ni?

xoxo

p.s mitt DC är fuckat så kan varken ladda hem one tree hill eller gossip girl. det suger att vara sjuk!

Här kan ni iaf få lyssna på MNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0