Dagens dag..

Vilken hemsk dag, min käraste älskade ägodel har gått ifrån mig, jag förstår inte varför. Vi hade ju en sådan fin relation du och jag Pinglan.. ja okej min cykel är stulen och det är ett hål i mitt hjärta!

Träffade iaf Fredrik idag på stan, han är en rätt bra vän. Förstår inte varför han vill hänga med mig. Först fick han gå runt typ hela stan och leta min cykel, sen runt alla affärer för att hitta en present till min far. Han följde även med när jag skulle kolla på nya ibskor och då knöt han t.o.m skorna för jag inte orkade böja mig ner.. och inte nog med det.. han följde med mig när jag skulle äta också..

Jag tror jag utnyttjar alldeles för mycket människor.. förlåt :(

Kommentarer
Postat av: Nicklas Sundberg

kul å se vad du skriver... gjort ett första besök, kanske kommer tebax! kramar

2008-09-20 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0