Vilken dag Vilken helg

I fredags var ju alltså den omtalade oktoberfesten på contacten där jag skulle vara bartender. Måste säga att min klädsel var allt annat än okej men den gav mycket skratt iaf! Min kära bartender kollega fick i sig lite för mycket och slutade deckad i en bil kring 22-23.. Men en helt okej kväll i övrig.  ska försöka fixa fram lite bilder!

Igår kom ida på besök och så gick vi ner på stan och fikade och jag köpte en ny efterlängtad kjol för att det ända jag kan ha på mig nu är strumpbyxor och leggings pga storleken på mitt knä och det där jävla bandaget!
Senare på kvällen kom även jossi hit och vi började väl köra någon typ av ölspel, tror ingen av oss förstod det? Drog iaf vidare till någon hängig fest på rödäng som dog ut ganska fort när folket skulle på corona så jag drog vidare för att ta en tvåååå timmar lång prommenad i kalla svettiga Umeå! Även efter en kopp te och filmen I am Sam spenderad under två filtar så skakade jag fortfarande av köld! Inte okej Inte okej!

Dagen idag har väl ifs inte varit så mycket att hurra för, jobbade mitt sista pass på onlines högra sida sen hänge Erik med hem och såg film, båda deckade väl efter sådär 5 min av filmen typ! Han dock förbi en sväng hos min kära underbara vän Robert som gjorde dagen lite mer värd.. NOOOOT :O :O

   ne nu har jag skrivit ett sjukt långt och tråkigt inlägg så behöver nog sova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0