Vår längtan efter framtiden gör att vi glömmer att leva i nuet.

Hej mitt namn är Emma Maria Bergenholm och jag kan nog vara sveriges trögaste person vad det gäller Kemi! Fick IG idag på provet vilket kanske inte var helt oväntat men ändå, palla göra omprov liksom! Gogogo EmmaJensGustav!!

Varit på idrottsmedicin idag iaf och kollat vad de är med mitt knä, som jag trodde var det ledbandet om var utdraget så fortfarande sjukt glad att det inte var något allvarligare. Men ingen "fysisk kontakt" på ett antal veckor som mannen i den vita pyjamasen så vackert uttryckte det. Men de är lugnt, jag och Sandra hade ändå tänkt gå i sellibat?? Ska upp dit imorgon igen och få ett träningsprogramm och shit så är tillbaka om en vecka? :O :O

aja ska sovsi nu.. pussheeeeejjsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0