Tråååååk

Nu är det bara 45 min kvar till jag slutar jobba! Då ska jag förbi på contacten och hämta en lampa med dimmer och även en lampladd så jag kan göra klart min vackra lampa. Ska försöka lägga in bilder på den sen när den är heeelt klar! Sen ska jag väl försöka packa också vilket  jag självklart inte gjort än! Men Täftebruuuudzen har lovat att hjälpa? (iaf Gurra)

Jaja idag har jag ju inte haft så mycket att göra, suttit vid datorn och kikat runt lite. Hittade en hemsida där man ska samla ihop poäng så att man kan få presentkort på kicks. Efter 400 poäng får man ett presentkort och 50 poäng får du redan vi registreringen. Du har länken här nedan.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=145476

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0