Hej hojj!

Idag har jag haft mitt första pass på Telenor, sjuuukt nervöst och svårt men kändes som en sjukt mycket roligare grupp och var faktiskt mycke roligare att sälja också! Får bara hoppas på att det börjar gå bättre sen!

Dagens citat(er):

Adam:         Jag- "'Men vad är ditt nummer då så jag kan ringa dig när..."
                   Adam- "Du jag har ingen aning, jag är ju från Boden, brukar kolla upp
                                mitt nummer på hitta.se"

Magnus
: "Ja men då kan vi ju höras sådär via text sen då?!"  (menade att höras via sms)

EmmaH: "tomas forsberg added you as friend on facebook (L)" (Msn konversation men fortfarande så underbart, min pappi är söt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0