Hej hej hallå skadebloggen!

Kul att jag alltid ska göra illa mig! Är det itne handlederna är det näsan eller som nu knät. Imorse på innebandyn råkade Elias springa in i mitt knä från sidan i typ 120 kilometer i timmen! (25%victor, 25% Jag, 50% Elias fel)
Knät har i varje fall storleken av en ballong och gör sjuuukt ont! Är det något allvarligt så säger jag att jag dör och sen hoppar jag!

Dagen urartade till lite roligare när min mammas sambo Ronny ringde och ville att jag ska jobba som bartender på deras jobbfest på fredag. Visst sa jag, jag menar hänga i baren och få lite bra kontakter med en snygg och bra drinkblandare är väl aldrig fel? Sen berättade han att det tydligen skulle vara drilt tema..
öh vad fan är drilt tänkte jag men så farligt kan de väl inte vara?

Så jag sa min storlek så skulle han beställa kläder till mig. När han sedan kom hem och visade mig en bild på vad jag skulle ha på mig höll jag kanske på att dö av skratt! Mamma däremot vart alldeles vit i ansiktet :O
Drilt är alltså något likt tysklands folkdräkt och är.. ja jag vet inte.. se själva!


Det här ska alltså jag ha på min på fredag medans
folket på hans jobb bara behövde ha mössor!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHA!!! Vilken extra läckerbit du kommer att vara :)

2008-10-15 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0