Alla arvtagerskor är vackra?

Var på idrottsmedicin idag igen. Idag var dock inte prognosen lika bra som igår :( Hade tydligen en liten utdragning på korsbandet och knäskålen mådde inte heller så bra :( Men men, fick iaf ett tränings schema så jag ska bli mer fit, Lars-Göran tyckte nämligen att jag hade så pass mycket muskler att jag egentligen inte behövde all den här träningen!.. Rätt nöjd!

Min biljett till sthlm är iaf bokat nu, eller det har den varit några dagar. Inte helt grön på vart jag ska sova än men Elin, Kriss och Greta(?) har erbjudit mig husrum. Eller Greta tar jag typ förgivet, ledsen honey! Kriss är förövrigt underbar, förutom sovplats så lovade han mig även party och även körning till Arlanda,  vilket tar typ 45 min från Täby! Han är på bra humör idag tror jag!

Skuggor från igår.

Dansar idag.

Men försvinner imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0