Myyyys fredag!

Jätte mysig kväll med gamla brudar.. Eller ALLTID brudar. Sävar - Täfteå alltid :P + sandra och oliva ett tag. Trippen till Sandbacka och Rig:arnas blev väl inte helt oväntat en flopp men ändå kul att hänga alla igen så spelade inte så stor roll vad vi gjorde.. Och känns inte som att det är så otippat att jag tackar min kära bäste vän Robert än en gång för att han räddar min kväll och kör hem mig :)

Kvällen:

* Hjälpa Emilie och EmmaH att klä ut sig till greker.
* Lyssna gamla låtar
* Min superhjälte dräkt
* KARINS BATMAN DRÄKT I STORLEK UPP TILL TIO ÅR!
* Mycket snack om gamla minnen
* 20 mils gångväg till RIGs lagfest på sandbacka  (där 5 min)
* Hinna höra att man är snäll av en helt okänd människa under dom 5 min (tack Albin!)
* Träffa Jimmy :) kom fram till att senast typ när vi gick ut 9:an
* Åka bil med min älskade Robert. (leta dom vi skulle köra men misslyckades)
*SOVAAAAAAAAA nuuuu


Hej mitt namn är Emma och jag är störd och allt  möjligt som sitter uppe nu med tanke på att Jesper kommer och hämtar mig om 6,5 timmar och då borde jag befinna mig i nyktert tillstånd. Ska nämligen ut på "norpan4-ever" och sätta upp Supergungan hur nu jag ska kunna hjälpa till med det! jaja Godnatt

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0