Jobbsi.

Sitter på Musköten och gör mitt jobb! Dvs inte så mycket alls, sitta här och chilla lite vid datorn, kolla på när barnen lirar lite innebandy och sen har man ju såklart nyklarna till godisfrådet! Jag klagar inte spec mycket men ändå drygt att vara här. Men Olle skulle komma på ett tag och då blir det uttag av proviant från då godisfrådet och sen Mysteriet på greveholm för hela slanten! Även lovat att vi ska hoppa lite på trampetserna för hon har tjatat heeela dagen!

Slutar i varjefall klockan 21 och sen ska jag hem och ta upp jullådan för källaren. Farmor har ringt och tjatat på att det måste fixas, jag förstår inte? är jag lat eller? Ne inte alls, jul är den viktigaste tiden på året och julpynt ska det vara så förstår inte varför hon är så orolig!

Tror dock att det kanske inte blir så som det är på den här bilden men ska göra mitt bästa så det blir lite mysigt i stugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0