...efter stägning!

 Så fort matchen var färdigspelad att alla spelare hade åkt hem stormar jag och Olivia in i hallen och kör upp sterion på högsta volym. Vi börjar kuta runt som dårar och är helt säkra på att vi är ensamma tills gardinen till domarrummet glider lite åt sidan och där inne stor en lite förvånad men ändå småleende fotbollsdomare. Vi tittar på varandra, skrattar lite och springer vidare.

Sjukt mysig kväll har det då varit, vi såg 6 avsnitt av greveholm och hoppade runt på tjockmattan i hallen. Men nu är jag hemma, trött och sovadags. Imorgon ska jag jobba på Telenor så vi kommer upp i vårat ordermål och sen har proppen och elin 25 års fest. Jag kommer vara tråkig och köra på Pink ladie igen, var ändå ett halvår sen sist och jag har inte orkat leta något annat!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0