17-års kris!

Nu är jag då 17. Känner inte direkt någon skillnad (vilket man nog inte brukar göra) mer än att jag har fått lite ångest att jag bara är just 17.. som 30 års krisen fast baklänges, då är det kris för att jag känner sig gammal och måste hinna göra massa saker innan det är försent. För min del är det bara att gå och vänta tills man blir äldra så man kan göra alla grejer man vill! Jag menar hur lätt är det att göra saker när man alltid ska till skolan dagen efter eller en orolig pappa som sitter hemma och väntar på en? Helgen är ju inte direkt så lång så att man hinner göra något!

När jag går ut gymnasiet så jag leva, skita i allt och sticka ut med en båt i 15 år! Men än så länge får ni ha mig här :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0