Tråkig seriös bloggare :O

Jaa vissa kan väl tolka mig som en idiot. jag skippade alltså min utsökta underbara jättemysiga sovmorgon för att kliva upp kl 6 imorse för att hinna på iksu innan skolan! Trodde det skulle vara tortyr att kliva upp men smart som jag är hade jag inte dragit ner rullgardinen igår så vaknade med solen i ögonen. :) När jag sedan gick ut genom portarna på iksu kände jag att det skulle bli en toppendag, men ack, vad hände? Första lektionen fick jag då veta att mitt matte B nationella inte gått så bra, vilket dock var väntat. Men ulf tycker jag ska satsa på MVG när jag gör om det.. hm vi ser väl om de...Lunchen var bajs, fullkornsris som vanligt. jag tror mattanterna lagar det bara för att se oss plågas, dom har en egen liten sekt och hemliga kameror utsatta lite överallt i matsalen för att kunna se våra kvälvningar på nära håll. :@

Och pappa glömde som vanligt bort att jag fortfarande är hans dotter så han hade såklart inte räknat med att jag ville vara med på Emmas (styvsyster) födelsedagsmiddag heller :( men jag fick ifs sitta och äta med farmor och farfar vilket inte var helt fel. och fick faktiskt komma och äta tårtan!! DEN BÄSTA! Nu har iaf Emmas snälla vän rasmus kört ut mig till byn och ska iväg åp träning nu så killevippen dåå!!




GRATTIS EMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0