Tiisdag!

Ikväll är de bal på slottet.. eller på folkets hus. Har stått utanför insläppet i 2 timmar om inte mer och kollat på alla vackra människor som skulle in. Själv kommer jag inte vara så vacker på min bal pga alla köldskade märken jag kommer att ha på min kropp efter idag!

Och idag åkte Robert och han family ner mot sthlm för att sen åka till gran canaria, är ju inte det minsta avundsjuk! Det som gör det mest hängigt var att jag var med när dom bokade och fråga om jag ville följa med men har fan inte råd nu alltså! men JAG VILLL!!!!!! Men ska försöka vara glad för deras skull och sola lika mycket solarium som Empa så kanske jag kommer upp i deras brunhet när de kommer hem!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:27:22
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0