Dag 132 av 366

Idag är då ännu en söndag som jag inte gjort särsklit mycket alls på. Vaknade upp i min vän Viktors rum och viste inte riktigt vart jag var, yrade runt lite och kom sedan på att farmor och farfar bor hos mig så därför jag inte kunnat njuta av mitt egna nystädade rum! belive it or not men har faktiskt städat rummet hos både pappa och mamma, bör dock göras oftare efter ett tiotal chokerande upptäckter av mina små oinbjudna husdjur damråttona!

Men nu är min lathet över (?) Idag har jag alltså dels - städat mitt rum ( t.o.m torkat av listerna) - hjälpt mamma torka all disk eftersom våran diskmarskin tydligen gått sönder. - och nu ska jag göra iordning grillspett! ... jag börjar verkligen digga den här desperata hemmafru grejen. Men nu väntar maten so GO EMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0