Barn för en kväll / -evighet!

Då har ja då varit på en sväng med Elin på iksu och visat lite muskler. Ska tillbaka dit imorgon och visa lite mer. Hoppas på att imorgon när jag ställer mig upp, pausas allt några sekunder medans mina muskler utvidgas lite som gelé i gungning innan dom sakta går tillbaka till fast form, men 3 gånger så stora som innan. Ni vet lite som i en film.

Hur som helst så undara jag starkt ibland på om Elin faktiskt är 24 eller om hon kanske möjligt är ett sånt där skottårsbarn som inte riktigt hänger med. Vi har alltså glidigt från Iksu ner till Per på Pinglan (min cykel) och Kingen (elins cykel) med benen på styret och sjungit sjukt vackert! Pinglan, som med åren fått like ryngkor i form av repor och celluiter i form av rost tror jag har fått lite känslor för Kingen. Han är alltså killen som "spreed some love",  in every corner och på den extra tjocka plankan som hänger under övre stången kan man urskilja att han varit på lite för många romantiska middagar.

Kvällen hos Per urartade även den och jag tror mig möjligen skrämt livet ur stackars Manne med mina skaffa barn fantasier, men DU är ju fortfarande min handledare och då SKA du väl lära mig allt du kan?

Kommentarer
Postat av: din make

har du muskler?

2008-05-17 @ 18:39:51
URL: http://bloggaritmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0