...och så kom 2008

Nu när mitt rum nästan snart är klart så har jag äntligen fått flytta ut alla mina grejer ur min lillebror rum. det jag inte tänkt på innan är hur fort lite damm samla och bildar dammråttor. När jag tog ut mina grejer låg det ifs dammelefanter där och spökade. Det fick mig att tänka på hur stora dammklumpar man måste ha lyckats samla på sig hos alla dom man en gång kände men som man liksom glömde bort. Det kan väl inte vara allt för bra för astman. Det kanske är därför alla old people alltid snackar om den där jävla astman. Fast vem vet, det kan ju bero på att de har så sneda ryggar så de helt enkelt inte orkar böja sig ner och ta bort elefanterna bakom soffan?


hur som helst, tiden går sjukt fort. Känns som det var igår allt som hände tidigare hände :P egentligen är det konstigt att man kommer ihåg allt som hänt i sitt liv, eller allt i stora drag kanske är en mer exakt förklaring. Jag läste någonstanns att alla celler i kroppen byts ut vart 8:onde år. Fast hjärncellerna kanske inte räknas till det, jag går ju bara natur så har inte så bra koll. Men om det nu skulle vara så att dom faktiskt byttes ut, skulle jag tro att jag var 8 år nu då :) rätt nice, var väl typ då jag var och knackade på emmas dörr och sa "Hallå!?!" :) *kyyssssssss



Bakrundsdansare till slagerhits på nyår var kanske jag och Rasmus bäst på!?

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0