trötthet!

Min klantiga pappa har då ramlat och slagit höften, huvudet och ryggen. Han kom hem igår runt halv 11 och la sig snabbt i min säng för att nästan inte ta sig upp. När han senare lyckats ta sig från min säng till hans så börjar han ropa och jag ringer ambulansen, dom kommer och min natt är spenderad på ett sjukhus! Tusen liter morfin i människan men inte märks det inte. . aja ingen fara med han iaf, bara något muskulärt eller så. MEN JAG ÄR TRÖTT!

För övrigt så ses tydligen jag och Erik som syskon utåt sett. Igår när jag gick in i hans säljrum och pratade lite hade tydligen någon tjej trott vi var syskon. Något med sättet vi pratade med varandra på! höhö we like!
Viktigt var ju dock att hon sett mig som den äldre, Erik var bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0