Om en man har karaktär så är den vanligtvis dålig


Varför är är det så att man har vissa mornar som man verkligen inte kan ta sig upp ur sängen?Jag menar jag drömde inte något speciellt trevligt i natt och ändå ville jag bara ligga kvar där under täcket. Antar att det kanske berodde på att jag inte ville upp till ännu en dag av FYSIK! Men den nya Emma slet och stod i för att ta sig ur sängen för att sedan släpa benen till skolan-

Blev en rätt okej dag tillslut, fysiken var väl sådär lagom kul men sen bara en kemi labb som jag och Robin fixade galant och sen bad på idrotten vilket tog en sekund så var vi klara! Drog ner på stan och köpte nya blommor, ljus och mossa så jag skulle kunna pynta lite mer i mitt rum. Grymt nöjd med mitt fönster.

Har även varit förbi min kära faster som fyller år idag och fikat och varit dagisfröken åt mitt underbart söta kusinbarn Eskil. Fick även en päls av henne för sådär 25 000 kr som hon inte ville ha längre, hur fan kan man lägga dom pengarna på en jävla jacka!?!?!

Nu nyss har då Tobias-jätte-jätte-snäll-och-smart varit och hjälp mig med fysiken. Var väl mest han som jobbade och jag som tittade på och låtsades förstå. Förstår fortfarande inte vad det ska vara bra för att kunna den där skiten. Totalt värdelöst vetande.

Ne nu måste lillen sova, ska upp klockan 06.00 imorgon för har tandläkartid kl 8 i Sävar. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0