Man kan existera i åratal utan att egentligen leva. Sedan ramlar hela livet över en på en enda timme.

Har haft en mycket mysig, sliten, roliga, bra, tråkig, hysterisk och skön dag idag med min underbara vän Robert! Klockan hann väl bli halv 3 innan vi orkade oss ner på stan men tillslut var vi där och jagade julklappar för fullt. Jag var ifs klar med mina igår men kunde  inte låta bli att utöka några av dom!

Träffade iaf mamma Britta på stan sen så åkte hem till dom och åt tomtegröt för att få lite julstämning. Båda däckade då i soffan och körde med en sån där huvudmassör grej på varandra, jag ryser än :O hihi sen fick jag "riktig" massage av Robbsan på massage bänken.. INTE DÅLIGT!

Hemma nu iaf och ser innebandy, sjukt trött så får se men kanske ska ut med emilie sen :)

Bilden från förra sommaren när jag och Rob hade någon tråkig (sjukt kul) dag!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0