KÄrkärkÄRKärkäRKÄr

Jag är kär, första kyssen kär.
Första blomman på våran kär.
Lyfta med flygplans pirr i magen kär.
Bubbelgumskär
Svinga i en gunga eller hoppa hage kär.
Hundvalps-inte-öppnat-ögonen kär.
Åka bil jätte-jätte fort kär.
Kolla på barn som leker kär.

Alla bra känslor du kan tänka dig finns (känns)
 i min mage just gånger max KÄR!


Japp jag har gjort det, har sett twilight. Visste ni inte att man kunde bli kär i en film så vet ni de nu. Skulle dock vara fint att hitta någon människa som jag kan utsöndra mina kärleksvibbar till! Förstod inte vad Sofia menade med grym film föut men nu gör jag. Behövde verkligen se en sån här film, jag mår bra... för jag är kär, i ingenting.

Kommentarer
Postat av: Rob E

jättevackert!

2009-01-28 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0