dan efter dopparedan

Så var det då individualism. Det tror jag inte på. ”Vi föds som original men dör som kopior”... eller tvärtom. När vi föds har vi inga minnen, inga åsikter, ingenting. Hur mycket skiljer vi oss från alla andra små bebisar då?
När vi dör... ja, spelar det över huvud taget någon roll då längre?

Hypnotism.  Läste om Freud. Som hypnotiserade fram människors rätta jag. Jag skulle vilja kunna det. Hypnotisera mig själv lite.

Raseri. Alltid.

Rak. Graf, kan inte ens rita ett rakt streck.

Krokig. Det är vad min teckning blir.

Så var det med det.
Folk är egentligen rätt underbara. En del :)

Och här jag jag, som lägger upp bilder på mig själv.. höhö  tänkte att jag inte visat hur jag blev som darkhaird!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0