D day.

Idag är väl en sån där dag som jag bara velat spendera i sängen, väldigt sällan jag blir bakis men idag så har hela huvudet varit en klump. Ändå skulle Olivia jaga upp mig och ut på stan, mitt bland allt jävla människor. Jaja bra ändå för borde väl ställa tillbaka min dygnsrytm lite.

Trevligt igår i varje fall, väldigt oplanerat men åkte ner och skulle prata lite med emilie och hennes vänner på maxim och sen en halvtimma senare var det bestämt att jag skulle med på corona. Otippat men när jag kom ut stog Emsorna och väntade med en bil på någon av deras kompisar så då fick ajg skjuts hem också¨!

Ikväll ska jag då åka ut till min kusin och äta lite mat sen ska jag få mocka och rida på någon av hans styvdotters fina hästar. Taggar lagomt mycket, har inte ridigt på minst 5 år så ska bli sjukt kul! :D

xoxo

Näst små brännvinsglas är kyskhet det jävligaste jag vet. - ANTON NIKLAS SUNDBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0