Que?!

Min pappa är stördas i hela huvudet!
Han kommer hem och frågar varför jag ligger under täcket i sängen. Jag hinner knappt svara att det är för att jag ligger och ser serier och vi har vääärldens kallaste lägenhet innan han slänger ur sig att jag ligger och har Singelsex. Jag blir såklart äcklad av att höra det från honom och ber honom gå ut men vad gör han, fortsätter såklart. Följden blir att han frågar "vad använder du för sexleksak, banan? ... Nej men oj juste, den har du ju redan ätit upp" sedan går han spydigt därifrån..

Är det normalt med en störd pappa eller bör jag vidta snara drastiska åtgärder som tex skruven genom huvudet som jag hittat inspiration till från tortyrmuseet i prag? ..

Blir periodavslutningsfest hos rännar ikväll iaf, kommer sppåra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0