+/- 0

Idag har jag varit extremt duktig, tykcer jag i varje fall, och emma!
Vaknade kl 10 av att syrrans hund slickade mig i ögat och ville ut.. hasade mig upp, kan lova att synen av mig var en död zombie (och jaaa det finns sådana!). Åt sedan en torr euro shopper macka som min syster propsar på är jätte god och nyttig.. (god.. njaa). åkte i varje fall vidare och hämtade upp emma som såg betydligt fräschare, vi hade bestämt oss för en tripp till myrorna, så vi cyklade hela ök backen upp till ersboda, eller nästan hela :] sen gick vi runt där och fyndade. rullade hem och åt GRÖT sen åkte vi dock bil upp på iksu och gymmade.. duktigt duktigt.. eller ganska iaf!

Har dock blivigt medlurad på utgång ikväll så allt vi gjort idag kommer nog inte göra någon skillnad, men vi tröstar oss med att vi troligast inte gått minus iaf! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0